Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Gucci võidab taas populaarsust
Prantsuse jaehiiglase Kering SA käive kasvas tänu nõrgale eurole ja Gucci brändi paranenud müügitulemustele neljandas kvartalis 16%, 3,18 miljardile eurole.
Lisaks Guccile teiste seas Bottega Veneta ja Yves Saint Laurent kaubamärke omava valdusfirma teatel kasvas käive vahetuskursside mõju arvesse võtmata veidi alla 8%. Samal ajal kasvas konglomeraadi terve aasta puhaskasum 32%, 696 miljonile eurole.
Kering on viimastel aastatel keskendunud Gucci brändi taaselustamisele, sest moeteadlikud kliendid pöörasid kunagisele kuumale kaubamärgile selja ja kannatanud on ka müük Hiina turul, vahendab Wall Street Journal.
Gucci müük kasvas neljandas kvartalis 13% ehkki orgaaniline kasv oli tagasihoidlikum 4,8%.
Kering SA aktsia on täna Pariisi börsil tõusnud 1,84%.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.